loading...
خرید شارژ بانک ملت
محمد جوادی بازدید : 23 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

ردیابی آدرس بانک سپه IP
اًم بانک سپه – اًم ذا اًَزگي ( – ID( ه سيط 
بانک سپه
زض سيستن تسياضي اظ كاض اّ ها سًٌ توسيس ثثت اًم ه لْت بانک سپه كتاب زيسى كتات اْيي ك اك ىٌَ
گفته بودن به مناسبت عید نوروز 50% تخفیف!!!!خلاصه کلی از من پول گرفتن : هزینه نصب و پول تعرفه و هزینه ثبت نام و ... تا اینکه رو هم رفته شد 70 هزارتومان...آقا سرتون رو به درد نیارم بانک سپه ، تا دلتون بخواد قطعی داره ، ترافیک رایگان شبانه نداره ، تعرفه ها گرون قیمت هستند ، فرض مثال اگه سرعت 128 بگیری ، مطمئن باش که سرعتت 64 هم نیست ...

انتقال و نصب بانک سپه

ولی وایمکس چیهرچی دلشون بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنیولی اگه بانک سپه مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد نمی خورهچون اینترنت شبانه نداره سرعتش اشغالهیک سر برید تعرفه های نامحدود نیگاه کنید نمیشه هرچی دلتمیخواد دانلود کنی نوشته اگه زیاد دانلود کنی نمیزاریم دیگه از سرویس نامحدود استفاده کنید
3- پرتال (Portal)ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس بانک سپه از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.
در صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد. ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهفيش ثبت نام تلفن همراه، مويد پرداخت مبلغ اوليه تلفن همراه است و سند مالي محسوب مي‌شود. در صورت مفقودي يا به سرقت رفتن آن، صاحب فيش تلفن بانک سپه همراه بايد با مراجعه به اداره متقاضيان (اداره كل مشتركين و متقاضيان) موضوع را اطلاع دهد، در غير اين صورت فيش مفقود شده ممكن است مورد سوء استفاده قرار گيرد. سلام به همگی من لپ کلام همتونو میگم .ب ش ا ش ی ن تو هر دو وایمکس من میخاستم ایرانول بگیرم که با این تفاصیر الان نگیرم بهتره .به نظر من adsl تازه داره جا می افته و خیلی خوب شده فقط یه مشکل واسه اونایی که داعم جابجا میشن داره که اونم با سیم بلند با متراژ دلخواه قابل حله (-: :-)
افعاضي زض ايي بانک سپه كتاترا ضا هطا سّ هي وًاييس .
بانک سپه

سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد و بسته بانک سپه های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شدارائه انواع محتوای عمومي و تخصصي:
زومیت همواره تلاش داشته است با بهرهگیری از نویسندگان با سلایق و دیدگاههای متفاوت و معتدل، به نیازهای مختلف خوانندگان خود جوابی درخور و شایسته بدهد. در همین راستا تصمیم گرفتیم 10 گوشی هوشمند سال 2012 را از نقطه نظر نویسندگان زومیت و بر اساس ویژگیهایی نظیر: طراحی، کیفیت ساخت، سختافزار، نرمافزار و ارزش بانک سپه در برابر قیمت، انتخاب کنیم. بیشک انتخاب زومیت بر اساس سلایق نویسندگان این سایت انجام گرفته و ممکن است با دیدگاه شما خواننده گرامی متفاوت باشد، چرا که نیازهای مشتری نقشی تعیین کننده در انتخاب بهترین محصول برای او خواهد داشت.
مطمئن شوید که به تلفن هوشمند نیاز داریدشاید این جمله کمی ساده‌لوحانه به نظر برسد، اما اولین گام برای انتخاب تلفن هوشمند مناسب این است که مطمئن شوید واقعا به یک تلفن هوشمند نیاز دارید. این گجت‌ها گرانقیمت است، پس تا مطمئن نشده‌اید دست به خرید آنها نزنید؛ شاید پشیمان شوید!حال باید دید که شما چگونه می‌توانید متوجه شوید به یک تلفن هوشمند نیازدارید؟ ببینید چگونه از تلفن همراه معمولی‌تان استفاده می‌کنید. شاید شما از گوشی‌تان تنها برای مکالمه و گاهی ارسال پیامک استفاده می‌کنید. در این صورت چندان نیازی به یک تلفن هوشمند با امکانات خاص ندارید. اگر در حال حاضر یک دستگاه GPS و MP3 player دارید، شما می‌توانید کارهایتان را با یک تلفن معمولی که مسیریابی ندارد و موسیقی پخش نمی‌کند، انجام دهید. شاید شما مایل نباشید بانک سپه از طریق تلفن‌تان به ایمیل یا رسانه‌های جمعی و وب دسترسی داشته باشید؛ در این صورت تلفن‌های هوشمند گزینه مناسبی برایتان نخواهد بود.
٥‐ وب سرور توسط بانک سپه کليد خصوصي خود، کليد متقارن رمز گذاري شده را رمزگشايي و با استفاده از آن ساير داده ها و URL را نيز رمزگشايي مي نمايد.
بانک سپه
ك تاب )كس كتاب – اًم كتاب – بانک سپه اًم يًَس سٌ – ا تًطاضات – ه ضَ عَ كتاب( 
امضاي ديجيتال و امنيت ديجيتالي چيست بانک سپه ؟
کرم هایی وجود دارند که با اهداف مفید ساخته می شوند. برای مثال خانواده ای از کرم ها با نام Nichi وجود دارند که وقتی وارد کامپیوتر می شوند سعی می کنند آپدیت های مفید ویندوز را از بانک سپه سایت مایکروسافت بگیرند و در کامپیوتر نصب کنند. با این کار بدون اینکه کاربر هیچ زحمتی به خود داده باشد، امنیت آن کامپیوتر افزایش می یابد.
نام داده جسء: نام بانک سپه کاربری
بعد یه روز بابام یه وایمکس که بانک سپه برای دوستش بود اورد خونه با سرعت 128
يك روش جديد براي شارژ سيم كارت اعتباري شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك هاي طرف بانک سپه قرار داد ايرانسل يعني بانکهای سامان) ، اقتصاد نوین) ، ملت (، پارسیان) ،سرمایه () ، تجارت (، پست بانک () و پاسارگاد () مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید. در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.

 شخصي: قابل استفاده بانک سپه توسط اشخاص حقيقي براي امضاي ايميل و تبادلات مالي.

c) پيغام آليس و امضاي ديجيتالي آن بانک سپه براي باب ارسال مي شود.
________________________________________ بانک سپه
• فریب نیجریه بانک سپه
متأسفانه استاندارد 802.11b هيچ مکانيزمي براي مديريت کليدهاي امنيتي ندارد و عملاً تمامي عملياتي که براي حفظ امنيت کليدها انجام مي‌گيرد بايد توسط کساني که شبکه‌ي بي‌سيم را نصب مي‌کنند به‌صورت دستي پياده‌سازي گردد. از آنجايي که اين بخش از امنيت يکي از معضل‌هاي اساسي در مبحث رمزنگاري است، با اين ضعف عملاً روش‌هاي متعددي براي حمله به شبکه‌هاي بي‌سيم قابل تصور است. اين روش‌ها بانک سپه معمولاً بر سهل انگاري‌هاي انجام‌شده از سوي کاربران و مديران شبکه مانند تغييرندادن کليد به‌صورت مداوم، لودادن کليد، استفاده از کليدهاي تکراري يا کليدهاي پيش فرض کارخانه و ديگر بي توجهي ها نتيجه يي جز درصد نسبتاً بالايي از حملات موفق به شبکه‌هاي بي‌سيم ندارد. اين مشکل از شبکه‌هاي بزرگ‌تر بيش‌تر خود را نشان مي‌دهد. حتا با فرض تلاش براي جلوگيري از رخ‌داد چنين سهل‌انگاري‌هايي، زماني که تعداد مخدوم‌هاي شبکه از حدي مي‌گذرد عملاً کنترل‌کردن اين تعداد بالا بسيار دشوار شده و گه‌گاه خطاهايي در گوشه و کنار اين شبکه‌ي نسبتاً بزرگ رخ مي دهد که همان باعث رخنه در کل شبکه مي‌شود.
اولين نکته هيچگاه به همه سايتها اعتماد نکنيد و شماره اعتباري خود را در اختيارشان قرار ندهيد . بعضي سايتها به بهانه Adult Check و بهانه هايي از قبيل ، شماره کارت اعتباري شما را گرفته و از آن سوء استفاده ميکنند . حتي بعضي سايتها گواهينامه هاي ديجيتالي صحيح و تثبيت شده اي به شما نشان مي دهند ولي امکان بروز مشکل همچنان وجود دارد . هميشه از سايتهاي معتبر که سيستم هاي تست شده اي را ارائه مي دهند و مورد استفاده عموم قرار گرفته اند استفاده کنيد . در اين بين ، امکان کلاهبرداري از کاربران ايراني در اينترنت چند برابر مي باشد . زيرا قوانيني براي حمايت از کشورهايي که در اقتصاد جهاني داراي محدوديت هستند وجود ندارد و نظارتي به روي اين معاملات انجام نمي گيرد . همچنين خيلي از اجناس خريداري شده به ايران ارسال نمي گردد ، ولي در کشورهاي خارجي در صورتي که کالايي بعد از خريد Online به مقصد نرسد بلافاصله توسط مراجع قانوني مورد پيگيري بين المللي قرار خواهد گرفت . يکي از مشکلات مهم ديگر عدم دسترسي به کارتهاي اعتباري بين المللي است ، اگر چه گامهاي موثر و مثبتي در جهت رفع اين مشکل توسط سازمانهاي خصوصي و واسطه اي انجام گرفته و حتي در بعضي معاملات از کارتهاي اعتباري بانک سپه داخلي استفاده مي شود وليتجارت الکترونيکي در ايران نيازمند حمايت بيشتري از طرف مسئولين امر مي باشد .
بطور سنتی درآمد براساس مفاهیم نگهداری پول و سرمایه‌های مالی تعریف و مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل هزینه‌های تاریخی معمولی بعنوان بانک سپه پایه اولیه در بررسی این مفهوم بکار گرفته می‌شود چرا که در مقدمه تعریف ارزش منصفانه بیانگر تغییر ادراک و تغییر در محتوای مفهوم درآمد حسابداری سنتی است. با این وجود ارزشگذاری روش ارزش منصفانه عملاً منجر به عنوان یک خدمت به نظریه‌پردازان حسابداری حداقل در سطح مفاهیم نظر می‌گردیده است بر همین اساس ریچارد در سال 2002 نشان داد یک سطح از بکارگیری ارزش منصفانه در رویدادهای مالی را پس از گذشت یک قرن از مفاهیم حسابداری بطوریکه تعداد نظریه حسابداری ارزش منصفانه را در 20 تا 30 سال پیش مطرح نمود.
ت ثثت هي بانک سپه ضسس ايي اطلاػات ضاهل :
من از بانک سپه هر دو استفاده کردم ولی در کل مبین نت از ایرانسل بهتره هم آنتن دهی هم سرعتش با توجه به مودمهاییم که میدن مودم مبین نت بهر از ایرانسله من میخوام با شما همکاری کنم
ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری بانک سپه
• دیدگاه‌ها دیدگاه)من شیراز هستم و مودم همراه مبین نت و ایرانسل دارم . از نظر پوشش ایرانسل خیلی بهتر هست و اصلا قابل مقایسه با مبین نت نیست . اردیبهشت 1391 بانک سپه
راهنمای پاک‌سازی تلفن همراه پیش از فروش clean-mobile چطور تمام اطلاعات شخصی‌مان را پیش از فروش از گوشی پاک کنیم؟ گوشی تلفن همراه قدیمی خراب شده، از ریخت افتاده یا حتی دلتان را زده است. قصد دارید آن را بفروشید و مدل جدیدتری را بخرید. اما نگران اطلاعات… بیشتر بخوانید › به زودی: نسل آینده گوشی‌های هوشمند با فناوری ضد آب گوشی هوشمند ضد آب گوشی چند صد هزار تومانی هوشمندی که در جیب دارید، برترین گجت بازار است؛ اما اگر زیاد در زیر باران بمانید یا اینکه خدای نکرده گوشی از دستتان رها شود و در جوی آب بیفتد چیز زیادی از آن باقی… بیشتر بخوانید بانک سپه › آیفون۵ اپل روی گلکسی۳ سامسونگ را کم می‌کند! آیفون5 برای کم کردن روی تلفن گلکسی۳ سامسونگ، آیفون۵ با کابل جدید اتصال معرفی می‌شود. این روش جدید اتصال علاوه بر این که باعث می شو
بانک سپه
ا لٍي تطاي آ اًْ ، بانک سپه تطضسي كتات اْي فطس زَ account هسيط: تطضسي غلاحيت اػضا ايجاز


درخواست بانک سپه جستجوی اطلاعات کاربر :
1 50،000 49،000 بانک سپه
اينكه تماس از طريق كدام اپراتور ارزان‌تر است يا كدام اپراتور بيشترين تخفيف را براي مشتركين خود در نظر مي‌گيرد، ممكن است سوالاتي باشند كه مشتركان سه اپراتور تلفن همراه از ارائه‌كنندگان سرويس‌ها داشته و انتظار دارند به ازاي پرداخت هزينه‌، سرويس‌هاي مناسبي هم تحويل بگيرند.به گزارش ايسنا، طبق اعلام، تعرفه سيم‌كارت دائمي همراه اول در ساعت غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج بانک سپه مصرف 447 ريال در دقيقه در محدوده تماس شهري در نظر گرفته شده است.
با سلام. خدمت تمامی دوستان. نظرات همه رو خوندم و خیلی برام مفید بود. من تازه وایمکس ایرانسل خریدم. ولی از قضیه تقسیم 1 به 8 ترافیک خبر نداشتم. حالا میخوام طرح تعرفه مو به 512 تغییر بدم. وقت زیادی ندارم که این ور بانک سپه و اونور برم. کسی میدونه چقدر کار میبره؟ اگه دردسرش زیاده کلا این وایمکسو جمعش کنم.. ممنونم. مقاله تون فوق العاده بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از شما و دوستانی که نظر گذاشتن.
در سايت زير مي توان مستنداتي در رابطه با X بانک سپه 509 يافت:
ضد Adware و Spyware بانک سپه
و خود كمپاني كه ايميلش جعل شده است بفرستيد (فوروارد بانک سپه كنيد.)

کرم کامپیوتری چیست و بانک سپه چگونه به کامپیوتر آسیب می زند؟
▪ در صورتيکه مجموع ساير بايت هاي موجود در بسته اطلاعاتي ، بيش از 255 باشد ، Checksum معادل باقيمانده مجموع اعداد بوده مشروط بر اينکه بانک سپه آن را بر 256 تقسيم نمائيم .

با استفاده از نرم‌افزار Zune for Windows Phone می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای خود را بین رایانه و تلفن همراه خود انتقال دهید. برنامه‌ Zune قابلیت اجرای فایل‌های‌های WAV،MP3 WMA ،AMR ،AAC/MP4/M4A/M4B 3GP/3G2 بانک سپه ،WMV ،AVI ،MP4/M4V 3GP/3G2 و MOV را دارد. همچنین کدک‌های DivX و Xvid نیز در فایل‌های AVI در این برنامه قابل پخش است. علاوه بر اینها فرمت‌های عکس JPG/JPEG، PNG، GIF، TIF و BMP در ویندوز فون ۷ پشتیبانی می‌شود.
استفاده از کامپیوتر به عنوان بانک سپه یک ابزار برای نفوذ به دیگر سیستم‌ها و شبکه ها
بانک سپه
مرکز صدور گواهينامه داراي بخش بانک سپه هاي مختلفي است که به توضيح هر کدام از آن ها مي پردازيم.
در ابتدا به قسمت Control Panel > Administrative Tools >DNS مي رويم . در اين قسمت لازم است ، يک zone جديد در بانک سپه ارتباط با سايت ايجاد شده در IIS تعريف کنيم .
خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما! خرید شارژبرای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای بانک سپه اشتراک محخرید شارژ صولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴و این شرکت به هیچ عنوان از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نم
خرید .سرویس های مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس بانک سپه ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شوند و عبارتند از:پیام های درخواستی: که بر حسب درخواست مشترکین، برای آنها ارسال می شود. مانند:پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی پیامهای سرگرمی: شامل لطیفه، تفأل، كشكول و ...پیامهای اطلاع رسان: نظیر پیش بینی وضع هوا، جدول برنامه های سیما، نرخ انواع ارز و …پیامهای مذهبی: مانند نهج البلاغه، احادیث، اوقات شرعی و …

اچ تی سی در سال 2012 با معرفی سری One خود توانست بخشی از محبوبت از دست رفته خود را بدست آورد، دو تلفن One X و One S دارای قابلیتهای خاص عکس برداری و فیلم برداری و مجهز به سخت افزار بروز و قدرتمندی شده بودند. One S جز معدود تلفنهای HTC است که با صفحه نمایش AMOELD روانه بازار شده که کیفیت تصویر نسبتا پایینتری در مقایسه با نمایشگر IPS LCD تلفن One X دارد. بدنه One S از آلیاژ فلزی خاصی بانک سپه ساخته شده است که مقاوت بسیار بالایی را در مقابل ضربه و خط و خش های احتمالی دارد. برای مشاهده[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] و برای[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید. مراجعه کنید.
اما کیفت ایرانسل بهتر از مبین نت هست .کسی که یکی از این دو را داشته باشه انگار از بین چسب دو قلو یکی شون را بانک سپه خریده . هر دو مزایا ی خوب و معاب بدی دارند .من جمعه 91/4/9 از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شروع به دانلود کردمکه میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود هم مودمو یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه کردم 1گیگ ازحجمم کم شده بود لطفا تحقیق کنید بعد پاسخ را در همینجا قرار دهید ممنون
6-3 سيستمهاي بانک سپه کليد متقارن

ابتدايي ترين روش صدور اجازه عبور به ترافيک بر اساس TCP/IP اين نوع فيلتر بود. اين نوع فيلتر بين دو يا بيشتر رابط شبکه قرار مي گيرد و اطلاعات آدرس را در header IP ترافيک ديتايي که بين آنها عبور مي کند، پيمايش مي کند. اطلاعاتي که اين نوع فيلتر ارزيابي مي کند عموماً شامل آدرس و پورت منبع و مقصد مي شود. اين فيلتر بسته به پورت و منبع و مقصد ديتا و بر اساس قوانين ايجاد شده توسط مدير شبکه بسته را مي پذيرد يا نمي پذيرد. مزيت اصلي اين نوع فيلتر سريع بودن آن است چرا که header، تمام آن چيزي است که سنجيده مي شود. و عيب اصلي ان اين است که هرگز آنچه را که در بسته وجود دارد نمي بيند و به محتواي آسيب رسان اجازه عبور از فايروال را مي دهد. بعلاوه، اين نوع فيلتر با هر بسته بعنوان يک واحد مستقل رفتار مي کند و وضعيت (State) ارتباط را دنبال بانک سپه نمي کند.

همکار گرامی با سلام و احترام ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی بدلیل حسن ارتباط فی ما بین، بدینوسیله به اطلاع میرساند :در نظر است به منظور ارتقاء فروش در سایت شما، تعداد محدودی کارت شارژ 1000 تومانی همراه اول با تخفیف استثنایی 7% برای اولین بار در کشور، جهت استفاده مصرف کننده نهایی عرضه شود که بودجه اختصاص یافته به این طرح از طرف شرکت تهران اینترنت تامین میگردد.براین اساس سود سایت تنها در قدرت تبلیغ در عرضه کالا با تخفیف منحصر بفرد گنجانده شده و کارمزدی به جهت فروش فقط این کالا به سایت تعلق خواهد گرفت.دوره این تخفیف یک هفته می باشد.خواهشمند است در صورت عدم تمایل به بانک سپه بهره مندی از این طرح، حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت ایمیل مراتب را از طریق ایمیل و یا شماره تماس 88170481 الی 4 اعلام فرمایید.

مرکز صدور گواهينامه چيست؟....................................................................13 بانک سپه
ضميمه 2 : پراکسي بانک سپه
________________________________________ بانک سپه
دفاتر صدور گواهينامه در ابتدا ملزم به تاييد اطلاعات ارسال شده توسط کليد عمومي کاربر مي باشند. اينکار از جا زدن کسي به جاي کس ديگر و بانک سپه احتمال وقوع تبادلات نامشروع و غير قانوني جلوگيري مي کند.

امضاي [[ديجيتال]] براي فايل هاي اطلاعاتي همان كار را انجام مي دهد كه امضاي شما بر روي سند كاغذي انجام مي دهد.امضاي ديجيتال و امضاي دست‎نويس هر دو متكي بر اين واقعيت هستند كه پيداكردن دو نفر با يك امضا تقريباً غيرممكن است. باامضاي ديجيتال اصل بودن و صداقت يك پيغام يا سند و يا فايل اطلاعاتي تضمين ميشود. به منظور ايجاد امضاي ديجيتال از يک [[الگوريتم رياضي]] به منظور ترکيب اطلاعات در يک کليد با [[اطلاعات]] پيام بانک سپه ، استفاده مي شود . ماحصل عمليات ، توليد رشته اي مشتمل بر مجموعه اي از حروف و اعداد است .يک امضاي ديجيتال صرفا" به شما نخواهد گفت که " اين شخص يک پيام را نوشته است " بلکه در بردارنده اين مفهوم مهم است که : "اين شخص اين پيام را نوشته است " .
دکتر بانک سپه اکرمي‌فرد:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 331
  • بازدید کلی : 4,164