loading...
خرید شارژ بانک ملت
محمد جوادی بازدید : 25 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• کلیه خرید شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
به نظر من دیال آپ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۲ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
شما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را از روش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی های بالا شارژ نمایید، ۵% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روشها، مبلغ ٢٠٠ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۵% از این مبلغ که معادل ۱۰ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می شود.
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما خرید شارژ ایرانسل بانک ملی «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!
2.در صفحه اصلی سایت در قسمت پورتال مشترکین شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تصویر زیر)
بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را افزایش دهید!
• شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خط به خط (P2P):
شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری
برای این کار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :

اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی صزف بر این که کدومش رو داریم
موفق و سربلند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نظر من که مبین نت بهتر هست. من که بدون اینکه ایرانسل رو حسابش کنم مبین نت گرفتم و خیلی راضی هستم.
شرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.

دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی است و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص است و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.
• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شد (مهر ۸۹)
11 سرعت مبین نت اصلا خوب نیست چه فایده سرعت پایین خرید شارژ ایرانسل بانک ملی چه بدرد می خوره GPRS سرعتش بیشتره.
• تجهیزات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کاغذی مورد نیاز نیست.
جیرینگ علاوه بر انتقال پول و پرداخت ها، سرویس های دیگری نیز ارائه می دهد مانند: یک فروشنده می تواند کلیه قبوض را پرداخت نماید، تراکنش انجام دهد، پرداخت های انبوه یا bulk paymentداشته باشد(مانند پرداخت حقوق پرسنل)، واریز و برداشت وجه به / از تلفن همراه مشترک انجام دهد و به ازای هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عملیاتی که انجام می دهد از جیرینگ کارمزد دریافت نماید.
من خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همسن دوستان بزرگتر نیستم کلی طول کشید تا بابام رو راضی کردم یه دونه اینترنت پرسرعت بگیره ایرانسل خریدیم به شدت نارا ضیم و رفتم تعرفش رو تغییر بدم الان میگه ماهانه 46 هزار تا باید بدی

17 مرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
3- پشتیبانی و نصب عای و سریع ( خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خیلی مهمه!!! )
خريد اينترنتي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کارت شارژ
• در جشنواره ملی ارتباطات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)
• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا
۱. ارسال ١٢ به ١١١٢ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


نحوه وارد کردن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ همراه اول
قوانین اختصاصی سایت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پردیس همراه اول
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• ایرانسل، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
میدونی این دفعه چیکارم کردن؟ سرعت اینترنت رو از دیال آپ هم برام آوردن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پایین
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارائه سرویس ه خرید شارژی پیام چن


• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید:
خريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
سرعت دانلود تا 100 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هم میرسه...
• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود.
29 خرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.
2. غیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.
با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژدر صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۲ اتصال به اپراتور ۷۰۰-۰ - خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.
• *شماره سریال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سیم کارت، پشت سیم کارت و نیز بر روی قاب سیم‌کارت ذکر شده است.
14. تشویق و ترغیب مردم به نقض حقوق مالكیت معنوی ( ماده 1 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ای و ماده 74 قانون تجارت الكترونیكی)
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
مبین نت عالیه ولی پشتیبانی فوق العاده بده همین اعلان با این شماره مبین نت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پشتیبانی 83868 تماس بگیرید میبینید اشغال
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:


ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ن خدمات مبتنی بر دیتا
د- شماره مورد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نظر در شبكه موجود نمي‌باشد (اين پيام براي موقعيتي است كه شماره مورد نظر تخليه شده، يا هنوز داير نشده است و يا عميات DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شايان توجه است، اين پيام زماني كه عمليات شماره‌گيري اشتباهاً صورت پذيرد نيز، شنيده خواهد شد (تعداد ارقام، كمتر يا بيشتر شماره‌گيري شده باشد). به عنوان مثال ******-0912
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:
هادی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• شارژ رمزدار با خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خود پرداز (ATM) :
• همیشه آنلاین هستید! خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
من پارسال ايرانسل داشتم و با 300 هزار توان هزينه به اندازه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 10 توان هم استفاده نكردم ارزش چون يا قطع بود يا سرعتش مزخرف بود. الانم كه دهكده المپيك ساكنم نه ايرانسل نه و مبين نيت تحت پوشش نيست.
مشترکین به منظور خرید آهنگ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می توانند " کد آهنگ " مورد نظر را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمايند.
دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
توجه: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

مواردی که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ نمی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود

ایجاد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع
برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پایانه های فروش، تنها لازم است:
ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی میبد یزد را هم پشتیبانی میکند
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


این سامانه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد، این ویژگی ها عبارتند از:
• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارسال می‌گردد.
شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل از طریق باجه های خدمات بانکی (Web Kiosk) بانک اقتصاد نوین و بانک سامان و همچنین نرم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افزار «همراه بانک» بانک صادرات، بانک ملت و بانک پارسیان قابل خریداری می باشد.
نوشته خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت بانک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کشاورزی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
1 مرداد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 1391

3. در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.
تحقق سیاستهای دولت و مجلس محترم درخصو خرید شارژص خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تثبیت و کاهش قیمت‌ها
1. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 328
  • بازدید کلی : 4,161