loading...
خرید شارژ بانک ملت
محمد جوادی بازدید : 25 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

۱۵ ۸۶۰,۰۰۰ بانک سپه
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از بانک سپه طریق پیامک برایتان ارسال می شود .کاربران کنترل حساب اینترنتی در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي)مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
اما اگه مدام جا به جایی دارید مبین نت بهترها سلا به همه دوستانمن پارسال ايرانسل داشتم و با 300 هزار توان هزينه به اندازه 10 توان هم استفاده نكردم ارزش چون يا قطع بانک سپه بود يا سرعتش مزخرف بود. الانم كه دهكده المپيك ساكنم نه ايرانسل نه و مبين نيت تحت پوشش نيست.در كل خال بر سر اين سيستم با اين مملكت داري و ادعادي دروغين پيشرفت كه تو پايختش نميتوني يه اينترنت درست و حسابي داشته باشي. واقعاًمتاسفم.
خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران بانک سپه یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
۱۸ شارژ شگفت انگیز بانک سپه *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی#
بانک سپه
4- شماره رمز بانک سپه کارت 12 رقمی (رمزی که پس از پرداخت نمایش داده می شود) را وارد کنید.
هر چند این مسیر در میان بسیاری از نخبگان کشوری به انحاء مختلف پی ریزی شده است، اما سرعت فزاینده تحولات ما را بر آن خواهد داشت تا با جدیت و سرعت بیشتری به این امر همت گماریم. بدون تردید در حال حاضر، علم و تکنولوژی ای که روز به روز در کشورمان رو به شکوفایی خواهد رفت، قدرت ملی مان را در این عرصه نیز به تثبیت خواهد رساند. چرا که رسیدگی به افزایش سطح کیفی نیازهای کاربران از یک بانک سپه سو و تقویت پدافند غیر عامل در فضای سایبر از سوی دیگر، قدرت بخشی و قدرت افکنی ویژه ای را ترسیم خواهد کرد.



اقا این مبین نت بانک سپه افتضاح
خرید شارژ ایرانس همراه اول تالیاخریدشارژبانک ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید بانک سپه کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک سپه. خرید شارژ919. خرید شارژ ایرانسل از بانک سپه.

د- شماره مورد نظر در شبكه موجود نمي‌باشد (اين پيام براي موقعيتي است كه شماره مورد نظر تخليه شده، يا هنوز داير نشده است و يا عميات DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شايان توجه است، اين پيام زماني كه عمليات شماره‌گيري اشتباهاً صورت پذيرد نيز، شنيده خواهد شد (تعداد ارقام، كمتر يا بيشتر شماره‌گيري شده باشد). به عنوان مثال ******-0912 وایمکس چیست؟ امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به بانک سپه یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها و مشکلاتی داشتند:
در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید بانک سپه با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
بانک سپه
با قرار دادن سلول های فوتوولتاییک در کناره های صفحه ی نمایش این انرژی هدر رفته را مهار کنند. برای کار کردن دستگاه نیاز به رفع یک مشکل دیگر نیز بود: نوسانات ولتاژ تامین شده توسط سلول خورشیدی که می توانست به باتری گوشی آسیب برساند. محققین کالج لندن تا کنون موفق به ساخت مدار با ترانزیستور فیلم نازک شده اند که می تواند نوسانات ولتاژ را صاف کرده و الکتریسیته را به شکل کارآمدتری استخراج کند. به جای شارژ مستقیم باتری که می توانست نیاز به اضافه کردن مدارات پیچیده ایجاد کند، آن ها با همکاری گروه انرژی مرکز فوتونیک و الکترونیک پیشرفته ی دانشگاه کمبریج یک ابرخازن فیلم نازک به عنوان واسط ذخیره ی انرژی به دستگاه اضافه کردند. این ترکیب سلول های فوتوولتاییک، ادوات الکترونیک و ابرخازن به سیستمی با بهره وری میانگین ۱۱درصد و حداکثر بهره وری ۱۸درصد منتج شد. اگر آرایه ی فوتوولتاییک قادر به تبدیل ۵ درصد نور محیط به الکتریسیته باشد، سیستم جمع آوری انرژی می تواند تحت شرایط نوری مناسب تا ۱۶۵میکرووات در هر سانتی متر مربع توان تولید کند. برای یک صفحه نمایش از نوع ۳.۷اینچ این مقدار در حدود ۵میلی وات خواهد بود که طبق گفته ی آهنود مقدار قابل توجهی است، اگر چه تنها بخشی از توانی است که یک گوشی احتیاج دارد. البته تنظیم کننده های ولتاژ مبتنی بر CMOS هم در حال حاضر وجود دارند که دارای بازدهی بیشتری هستند ولی قابل پیاده سازی با تکنولوژی فیلم نازک، که در تولید صفحه نمایش گوشی ها استفاده می شود، نیستند. به علاوه ابزار مبتنی بر فیلم نازک کنونی قابلیت ساخت در دمای زیر ۱۵۰ درجه ی سانتیگراد و روی پلاستیم سبک را دارا هستند که آن ها را برای گوشی های تلفن همراه جذاب تر می کند چون در این عرصه هر یک گرم وزن و هر یک پنی هزینه حائز اهمیت ویژه ای است. نمونه ی آزمایشاهی گوشی خورشیدی تنها یک مثال از جمع آوری انرژی در مقیاس کوچک است. منبع دیگری از انرژی بدون نیاز به اتصال شبکه ی برق شهری می تواند رزونانس مغناطیسی از طریق بانک سپه سیم پیچ القا کننده باشد. جریان متناوب از سیم پیچی از مواد هادی عبور داده می شود

بانک سپه تحقق اهداف برنامه های بلند مد خرید شارژت سوم و چهارم کشور تحقق خصوصی ساز خرید شارژی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مجلس محترم درخصو خرید شارژص تثبیت و کاهش قیمت‌هاپ افزایش ضریب خرید شارژ نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک و نشاط در بازار تل خرید شارژفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری د خرید شارژولت و افزایش درآمدهای آن۱/۲میلیاردخرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا دلار سرمایه گذاری خارج خرید شارژی تا کنون حرکت در جهت خرید شارژ تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون خرید شارژ شهری و جلوگیری از خرید شارژ اتلاف انرژی ارائه سرعت بالا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشتری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجایی و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عر
بنده هم مشكل pcm دارم بي پدر مادر ها از عمد اين كار ها رو ميكنند .يعني ميتونند از pcm خارج كنند نميكنند.فقط در يك شرايط اين كارو ميكنند . اونم اينه كه بري از مخابرات اينترنت 1 ساله بگيري .اگر اشتراك يك ساله بگيري 3 سوت مشكل pcm بانک سپه حل ميشه .اينو به من پيشنهاد دادن يعني اينكه اصلا حق انتخاب با خود نيست .يعني اينكه ميخواي بهخوا نميخواي نخوا منم زدم تو بورجكشون.گفتم وايمكس ميگيرم.بهتر از اينترنت اشغاله مخابرات هست . اينو گفتم مدير مخابرات هنگ كرد...
ایجاد بزرگترین خرید شارژ مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس خرید شارژ منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک بانک سپه برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی بهخرید شارژ امکان خرید خرید شارژ اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
** زمستانه بانک سپه تهران اینترنت جشنواره **

• ایرانسل در زمره برگزیدگان و ج خرید شارژهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) • در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بر خرید شارژترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹) لوح تقدیر و تندیس سومین همایش بین المللی نوآوری و عدالت بانک سپه اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعط خرید شارژا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیک خرید شارژ کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱# بانک سپه

حدود 2 هفته است که مودم من سوخته و پشتیبانی مبین نت هنوز در حال تلاش برای حل مشکل منه! واقعا پشتیبانی مبین نت افتضاحه. نزدیک دو سال است که وایمکس مبینت دارم وخیلی هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم بانک سپه دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!در سایت شرکت مبین نت، آمده که به کاربران خانگی، فقط پهنا باند 128 را اختصاص میدهند!!! آیا واقعیته یا اینکه یه جورایی فرمالیته ست و در عمل میشه پهنا باندی بالاتر را گرفت؟!
نکات مهم:بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بانک سپه بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید اینترنتی شارژارسال شده در توسط
۱۶ مشاهده فهرست بانک سپه طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳#
روش سوم: همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید. تجربه اي فراتر از تلفن همراه!در عصر حاضر و با پيشرفت فناوري، مفهوم شبكه تلفن همراه در زمينه هاي تازه اي همچون سرگرمي، اطلاع رساني، آموزش و توسعه فرهنگي مطرح شده است. با ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها يك وسیله مكالمه و يا ارسال پیام كوتاه بانک سپه نیست. با استفاد از ویترین،اطلاعات و سرگرمی همیشه و به سادگي در دسترس شماست. شما می توانید با مراجعه به محصولات متنوع آن را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهید و يا از خدمات ويژه موجود در آن استفاده كنيد.
(جدول بانک سپه شماره3)
زمان طرح از تاریخ 24 دی ماه لغایت 1 بانک سپه بهمن
مرسيمن می خواهم مبین نت بخرم ولی نمی دونم کدومکدوم مدل را بخرم میشه به من کمک کنین بانک سپه ویا برای من ارسال کنید

**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن بانک سپه خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.

۱. دستگاه‌های خودپرداز (ATM)ه . پایانه‌های فروش (POS)ه. وب سایت بانک‌های طرف قرارداد. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی (Web Kiosk)ه. نرم‌افزار همراه بانک. خرید پیامکی شارژ ارسال پیام کوتاه به ۷۲۲۲ . خدمات بانکداری همراه ایرانسلشما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را از روش های بالا شارژ نمایید، ۵% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روشها، مبلغ ٢٠٠ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۵% از این مبلغ که معادل ۱۰ هزار ریال بانک سپه است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می شود.
بانک سپه
رضايت‌ يا عدم رضايت!هنگامي كه تبلت iPad 3 از سوي شركت اپل معرفي شد، بسياري از كارشناسان چالش بزرگ آن را وضوح و دقت بالاي صفحه‌نمايش اين محصول نمي‌دانستند؛ بلكه پشتيباني از شبكه‌هاي 4G در كشورهاي غير از امريكا را عنوان مي‌كردند. اين تبلت فقط از يكي دو سرويس‌دهنده 4G در امريكا پشتيباني مي‌كند كه در كشورهاي ديگري مانند انگلستان يا بیشتر كشورهاي اروپايي قابل استفاده نيست. زیرا هنوز در بسیاری از اين كشورها اپراتورهاي بزرگ موبايل سرويس‌هاي 4G ارائه نداده‌اند يا اگر در كشوري مانند انگلستان اين سرويس از سوي يكي، دو اپراتور معروف مانند Ofcom ارائه شده است، از مشخصات و فركانس متفاوتي با اپراتورهاي امريكا استفاده مي‌كند. در واقع مشكل بزرگ‌تر، تفاوت كانال‌هاي فركانسي است. در انگلستان از فركانس‌هاي تعريف شده شبكه‌هاي 4G براي ارسال تصاوير تلويزيوني آنالوگ استفاده مي‌شود و امكان ارائه سرويس‌هاي ديجيتالي مبتني بر 4G روي آن‌ها وجود ندارد. اين موضوع براي كشورهاي پر جمعيتي مانند چين يا كشورهاي شرق آسيا وضعيت حادتري به خود مي‌گيرد. زیرا علاوه بر اين‌كه اپراتورهاي بزرگ امريكا در اين كشورها هيچ جايگاهي ندارند، بلكه سرويس‌دهنده‌هاي اينترنت كابلي آن‌قدر خوب سرويس‌دهي مي‌كنند و انواع اتصالات و ارتباطات كابلي را براي مشتريان خود فراهم كرده‌اند و روي سرويس‌هاي 3G نيز سرعت‌هاي بالايي براي استفاده از اينترنت يا انتقال اطلاعات مالتي‌مديا در‌اختيار كاربران قرار داده‌اند كه پيش‌بيني مي‌شود اين كاربران به اين زودي‌ها به بانک سپه سراغ شبكه 4G و سرويس‌هاي مرتبط با آن نروند.
نکته ها: بانک سپه جهت اطمینان از فعال بودن بسته می توان عدد" 0 " را بصورت پیام کوتاه به شماره 8081 ارسال نمود .
این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در دسترس شماست.شـارژ رمـزدار (Logical PIN) شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک بانک سپه از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.

همچنين در حال حاضر و با استفاده از خدمات موجود در ويترين، ارسال پيام كوتاه بصورت انبوه نيز امكان پذير مي باشد.توجه: برای ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه (برای بیش از 100 مشترک)، لطفا مشخصات شرکت خود را به همراه درخواست به ایرانسل ارسال کنید..ارسال پیام چند رسانه ای از طریق وب (Web MMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به گوشی، پیام چند رسانه ای بفرستند. کافیست پس از ورود به ویترین بانک سپه ایرانسل، به "ارسال پیام چند رسانه ای از طریق وب" در قسمت "ارسال پیام" رفته و به هر شماره ایرانسلی که دوست دارید -در صورتی که ثبت نام سرويس پيام چند رسانه اي را انجام داده و تنظیمات مربوط به پیام چند رسانه ای را داشته باشيد- پیام چند رسانه ای ارسال کنید. به این ترتیب می توانید از خدمات ویژه این سرویس مانند "آلبوم MMS" و "دفترچه تلفن" نیز بهره ببرید.
۶ تغییر زبان به بانک سپه انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲#
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت بانک سپه استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
1. هزینه ی نصب برای مودم های فضای باز ۱۵۰,۰۰۰ ریال و برای سایر مودم ها رایگان است.قیمت فروش مودم‌های فضای باز مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال و قیمت فروش مودم‌های رومیزی بسته به انتخاب نوع سرویس خریداری شده می‌باشد.لازم به یادآوری است میزان ۵٪ به عنوان مالیات بر ارزش افزوده، به کلیه قیمت‌ها اضافه خواهد شد.اشخاص حقیقی تنها امکان تهیه سرویس ۱۲۸ Kbps را دارند و اشخاص حقوقی امکان استفاده از تمامی سرویس‌ها را خواهند داشت. مراکز دانشگاهی، آموزشی تحقیقاتی، تجاری شرکت‌های صنعتی، کتابخانه عمومی، فرهنگ سراها از محدودیت تهیه سیستم‌های پرسرعت مستثنی می‌باشند.برای تهیه این سرویس‌ها با شماره تلفن ۸۱۶۸۱ تماس حاصل نمایید. ترافیک بانک سپه سرویس‌های WiMAX حجمی از ساعت ۱:۰۰ الی ۷:۰۰ بامداد رایگان است. متقاضیان می‌توانند با داشتن مودم وایمکس شخصی (به جز مودمهای وایمکس داتک) نیز از خدمات فوق بهره‌مند گردند.
۱۵ حذف بانک سپه شماره از فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#
۴ منوی بانک سپه تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲#
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را بانک سپه از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
بنابراين استفاده از آن براي سازمان ها نياز به تمهيدات ويژه اي نخواهد داشت. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.زيرسيستم احراز بانک سپه هويت Authentication: این بخش رابط بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
11 مرداد 1391 بانک سپه
(جدول بانک سپه شماره 2)
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاجهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سکارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما خرید شارژ تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. خرید شارژدر زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در بانک سپه یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ این تاریخ مطلع شود. سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پ خرید شارژس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شودخرید شارژآن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
••در صورت بانک سپه حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل دستور زیر بانک سپه را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:
Authentication type : بانک سپه Normal
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش بانک سپه افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها بانک سپه را از وي مطالبه مي‌كند.
حالا شما عزيزان بانک سپه خودتون قضاوت كنيد بايد سيستمامون قطعي نداشته باشه و سرعتشم خوب باشه.همينم كلي با دنگ و فنگ گرفتن.توكل به خدا
حالا منتظریم ببینیم کی از تهران میان بی اس جدید نصب بانک سپه کنندالان یه چند ماهی میشه اینطوریه ، اگه درست نکنن که من مطمئنم اکثر مشترکین بندرعباس دیگه بیخیال وایمکس مبن نت میشنای کاش این نظرات رو صاحبان این 2 شرکت ببینن و از مشکلات ماها باخبر بشنوالا چی بگم من که از همه چیز راضیم مبین نت هم دارم خیلی عالیه و دعاشون میکنم-
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۷۰خرید شارژ ۰ از خط ایرانسل و خرید شارژ ۰۰خرید شارژ ۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.توانست در مدت زمان کوتاهیخرید شارژ پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در۶ شهریور۱۳۸۵(نه ماه پس از دریافت مجوز) بهره برداری آزمایشی از شبکه را آغاز نماید. شبکه ایرانسل در ۲۹مهر ۱۳۸۵خرید شارژ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح گردید. ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خاخرید شارژ رجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در خرید شارژ کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از سرویس های نسل (EDGE) باشند.گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسخرید شارژ ل نمی‌باشد. هدیه ویژه برای مشترکین بانک سپه جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: با حداقل یک بار شارژ خرید شارژ یم کارت خود در اولین هفته پس از فعال‌سازی، از خرید شارژ ريال اعتبار خرید شارژ داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز استفاده از GPRS به کار برد.

بانک سپه
5. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از:شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده استکد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.رمز اینترنتی (رمز دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر‌کننده‌ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در بانک سپه خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!پس از ارسال بانک سپه اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می شود.
یک سرویس جدید... برای نخستین بار در ایران و فقط برای ایرانسلی ها...كارت شارژ بیست هزار ریالیمشتركین ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند. برای شارژ ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای بانک سپه زیر استفاده كنید:خریداری كارت شارژ بیست هزار ریالی

سیستم‌عاملدر بازار جهانی تلفن‌های هوشمند، شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند؛ شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، بلک‌بری و نوکیا که هر یک از سیستم عامل خاص بانک سپه خود استفاده می‌کند. در این بازار، شما باید تلفنی را که سیستم‌عاملش نیاز شما را برآورده می‌کند، پیدا کنید. در ادامه به طور اختصار به بررسی چند سیستم‌عامل می‌پردازیم:آندروید: سیستم‌عامل آندروید که سال ۲۰۰۷ توسط شرکت گوگل معرفی شد، برترین سیستم‌عامل تجهیزات همراه است. این سیستم مبتنی بر بستر کد باز (اوپن سورس) بوده و تلفن شما را به یک مرورگر وب، کنسول بازی و دستیار شخصی توانمند بدل می‌کند.
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل رایگان بودنش و خیلی اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بانک سپه بالا به اینترنت وصل بشی

يك روش جديد براي شارژ سيم كارت اعتباري شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك هاي طرف قرار داد ايرانسل يعني بانکهای سامان) ، اقتصاد نوین) ، ملت (، بانک سپه پارسیان) ،سرمایه () ، تجارت (، پست بانک () و پاسارگاد () مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید. در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.
کلمه عبور (رمز اینترنتی یا رمز دوم):رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید: 1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد بانک سپه کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید. 2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و درخواست رمز اینترنتی نمایید. . کد سه رقمی کارت (ccv2) : کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید.
صرفه جویی در زمان: نیازی به مراجعه به بانک ندارید.نیازی به مراجعه به ادارات ندارید.می توانید در هر زمان و هر مکان چه در ترافیک و چه در تعطیلات از سرویس جیرینگ استفاده نمایید.جیرینگ آینده است:کنترل بهتر پول خدمات یکپارچه بهترین سرویس مالی در ایران چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز است؟شما باید یک شرکت ثبت شده با کد اقتصادی بوده یا جواز کسب داشته باشید.یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.تفاهم نامه عامل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می بانک سپه گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.
بانک سپه
راه دوم: کد زیر را به بانک سپه شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:
Menu > WebAccess بانک سپه >Web Sessions > *----* >New

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 347
  • بازدید کلی : 4,180